tisdag 21 augusti 2012

SLUT MED GRATIS DESIGNER/NYA HEADRAR UNDER FLIK

Hej alla underbara som fortfarande kikar in på bloggen. Nu har jag börjat 9an och har mer än fullt upp. Därför kommer jag (tyvär) inte fortsätta med gratis designer. Då jag har mycket annat som tar över och måste prioriteras mer.

Jag ber tusen g¨nger om ursäkt för er som mejlat mig. Tyvär kommer jag inte kunna färdigställa dessa designer om jag inte mirakulöst får tid och ork över. Kollar inte mejlen längre då den inte är aktiv.

Om du vill ha en GRATIS header som jag fortfarande gör KOMMENTERA här och jag LOVAR de blir gjort. Ber tusen gånger om ursäkt för er som väntar. Dock hoppas jag ni har förståelse då jag faktiskt som inte så många andra är gratis och du fortfarande kan få headrar av mig. Jag har ett liv som måste prioriteas. Eftersom jag är gratis så har jag inga regler att jag måste fullfölja beställningar.

DOCK SÅ FINNS DE MASSA NYA FINA HEADRAR UNDER "GRATIS HEADRAR" nu som jag hoppas ni vill använda. På ariana "headern" så glömde jag sätta dit länk. Jag hoppas ni kan göra de själv eller kommentera. Blir glad om ni använder!

KRAM EVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar